The best Side of اموزش خرید رمز ارز

Wiki Article

پس از انتخاب و نصب کیف پول بیت کوین، باید یک فروشنده معتبر پیدا کنید. می‌توانید هم از افراد حقیقی و هم از سایت‌هایی تحت عنوان «صرافی ارز دیجیتال» به‌صورت آنلاین بیت کوین بخرید.

اگر تتر یا ارز دیجیتال دیگری داشته باشید، می‌توانید در صرافی‌های بین‌المللی مانند بایننس آن را به بیت کوین تبدیل کنید. برای این روش هم اغلب اوقات ناگزیر هستید به صرافی‌های ایرانی مراجعه کنید تا تتر بخرید و سپس آن را به بیت کوین تبدیل کنید.

وضعیت جفت‌ارز در یک روز گذشته. عکس بالا وضعیت قیمت ریپل نسبت به بیت کوین طی ۲۴ ساعت اخیر را نشان می‌دهد.

کیف پول موبایلی کونومی نیز یک نمونه دیگر کیف پول‌های موبایلی است که البته دارای نسخه‌ی دسکتاپ هم هست و به طور کلی جز دسته‌ی کیف پول‌های گرم قرار می‌گیرد.

فهرست سفارشات فروش را نشان می‌دهد. عکس بالا فهرست سفارشات فروش ریپل در ازای بیت کوین را نشان می‌دهد.

آموزش ارز دیجیتال به صورت گام به گام و نحوه سرمایه گذاری

باید خرید خود را در تراست ولت انجام دهید که البته باید قبل از خرید اتریوم و… را به کیف انتقال دهید

سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.

با این حال، به گوگل اتکا نکنید و حتماً قبل از ثبت‌نام در یک صرافی، از اعتبار آن مطمئن شوید. بررسی آدرس، شماره تلفن و سابقه فعالیت ازجمله مهمترین مواردی هستند که باید بررسی کنید.

۲.۳.۳ مراحل خرید ارز دیجیتال از صرافی ایرانی به صورت خلاصه:

اگر تمایل داشتید، برای حمایت از این محتوا می‌توانید از طریق این لینک معرفی ثبت‌نام فیلم آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال کنید.

۱۸:۰۰ پس از آشنایی کامل با بیت کوین، گام بعدی خرید آن است.

در این مطلب سعی داشتیم مراحل خرید ارز دیجیتال را قدم به قدم و به زبان ساده بیان کنیم، انجام خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال شاید برای کسی که تجربه‌ای در این زمینه ندارد سخت به نظر برسد اما اینطور نیست و شما با انجام مراحل کفته شده می‌توانید به راحتی اقدام به خرید ارزهای دیجیتال بکنید.

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار مالی نسبتا جدید است که کار خود را با پیدایش بیت کوین در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد. ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی‌ها ماهیت فیزیکی ندارند یعنی شما اگر ارزی مانند بیت کوین را بخرید، سکه دریافت نخواهید کرد، درواقع اصلا هیچ سکه‌ای در این بازار وجود ندارد و اطلاعات شما در کیف پول دارایی شما را نشان می‌دهد.

Report this wiki page